Minden halért megküzdöttünk!

Címvédőként mentünk a Kunsági csatorna partjára, ahol május második hétvégéjén rendezték az idei horgász Klubcsapat Országos Bajnokságot. Már a hét elejei edzésnapokon látszott, hogy nem lesz egyszerű a feladat, hiszen igen változatosan alakultak a fogások. Nem sok magyarázatunk volt arra, hogy miért vannak akár óráig tartó kapástalan csendek, hol lehet a várt dévér-roham, merre vannak a jókora törpeharcsák.

Amikor aztán pénteken élesben elkezdődött a háromfordulós verseny már kialakult elképzelésekkel ült be horgászni a csapat. Az összeállítás a szokásos: Baruta Richárd, Csöregi Balázs, Horváth László, Kisjuhász Bence, Timár Dániel és Timár Szabolcs.
Timár Mix Team
Az első fordulóban Dani volt a „tartalék”, hogy hátulról menedzselje a csapatot, szervezze a háttérből segítők munkáját, az információáramlást a fiúk között. Bizony hamar, már az első órában kiderült, hogy a balszél
melletti helyen horgászó Csöregi Bazsi kivételével a többiek számára pár hal után beborult a peca
ege. Később sem nagyon találtuk a halakat, és akkora pontszámmal zártuk a napot, amihez képest
már a dobogó alsó foka is magas. Balázs megnyerte a szektorát, a többiek 6-8-10-10 pontja azaz
összesen 35 pont eldöntötte a dolgokat, hiszen Walterék mindösze 18-cal vezettek, és az MMX meg
a Hevesiek tartották velük a lépést. Ráadásul nem nagyon találtuk a magyarázatot sem, túl azon a
tényen, hogy a pálya széli helyek behozhatatlan halbőségével nem lehet lépést tartani.
Csöregi Balázs
Másnap Bence pihent, Dani horgászott és aznap a csapat legjobbja volt. Ám ismét lett egy tízesünk, ami bizony itt
nem a céltábla közepe, hanem a 12 fős szektorban a sereghajtók közötti pozíció.
Timár Szabolcs
A zárónap tétje már csak annyi volt, hogy sikerül e előbbre lépni a 7. helyről. Sikerült, hatodikak lettünk, de ez az
eredmény nem igazán ad okot büszkeségre.
Baruta Richárd
A csapatkapitány Timár Dani így értékelt:
"Nem tudtuk megfejteni ezúttal a pályát. Nagyhalas-sneci kombinációval próbálkoztunk,
de ez nem jött össze. Nem hozott megoldást az etetőanyag módosítás sem, és a kezünkben is sok
maradt. Ennyi tízessel itt lehet végezni. Csak egyetlen esélyünk maradt, ha júliusban
Lengyelországban megnyerjük a Világbajnokságot, akkor jövőre is ott lehetünk a szlovéniai VB-n."
Timár Dániel

Oda már megváltotta a jegyét az idei klubbajnokság megnyerésével a Walterland-Sensas és
az ezüstérmes Heves Horgász Team együttese. A harmadik helyen az MMX- Sensas zárt. A
támogatásunkkal indult Timár mix - MEP HE Békéscsaba együttese a hetedik helyen végzett.
Szurkolóinknak ezúton köszönjük a buzdítást. És ezúton köszönjük azoknak a Timár mixes
horgászoknak is a háttérmunkát ( Ihász József, Vári András, Eichardt László, Fekete Ferenc, Szüts Imre, Varga Dániel ) akik valamennyi versenyen komoly részt vállalnak a horgászók támogatásában, segítésében.