Timár Mix újdonságok a FeHoVán

Lassan itt a tavasz, aminek első hírnökei a kiállítások. Február a FeHoVa hónapja. Hazánk legnagyobb horgász – vadász kiállításán elsőként lesznek kézbe vehetőek az idei évre tervezett újdonságok. Az újabb horgászszezon kezdetére, körbenéztünk mi történt a Timár Mix háza táján.

A lékhorgászok nagy örömére a mínuszok röpködnek odakint. Facebookos posztokból jól látszik, hogy sokan nem a meleg szobát választják, hanem pár órára kinéznek a jégre. Főként a ragadozó halazás a menő, de egyre több keszeges és pontyos poszttal találkozunk. Gondolom, minden horgász dörzsöli már a tenyerét.

A feederes horgászat fejlődésével nekünk is lépést kell tartanunk. A gyártók rohamosan fejlesztik a botokat és a különböző kiegészítőket, ehhez pedig egyre speciálisabb etetőanyagok és csalik szükségesek. Szerencsés eset, amikor az igényeket egy, már meglévő termék tovább fejlesztésével ki is lehet elégíteni. Ilyen például a Fanatical Method Mix széria néhány új ízkombinációja. Az eddigi ízesítések mellé további 3 került fel a palettára. Egy kivételével mind apró szemcsés etetőanyag, apró mikropellettel tuningolva. Új családtagok: Fish–Spice, Fish–Krill és a nagy szemcsés Big Method.

A legtöbb újdonság az elmúlt néhány évben az egyre nagyobb sikernek örvendő FeederGURU családban jelenik meg. Akik már ismerik a terméket tudják, hogy minden ízvilág egy teljes csalikombinációt foglal magába az etetőanyagtól kezdve az aromán át egészen a különböző horogcsalikig. Főként a ponty és az amur horgászatához hangoltuk az új ízeket is. Hosszas tesztelések és teszthorgászaink visszajelzése alapján itt is három, új íz jelenik meg 2017-ben: Orange Lucky, Purple Plum és Dream Fish. Természetesen elsőként az etetőanyag készült el, majd a horogra valók is tesztelésre kerültek, viszont tovább bővítettük a FeederGURU család termékeit is.

• Keverékünk fogósságának növelése érdekében Komplex Booster-t készítettünk, amely még aromásabbá, színesebbé és töményebbé teszi azt. Jelentősége főként intenzíven horgászott vizeken vagy versenykörülmények között van.

• A Sticky Drops zselés, a csalin jól megtapadó színes anyag, amellyel csalinkat kívánatossá tudjuk tenni a halak számára. Aromái megegyeznek a FeederGURU család ízesítéseivel. Csalira vagy kosárban lévő etetőanyagra cseppentve eredményesen alkalmazható.

• A Timár Mix horogcsalijai közül nem túlzás azt állítanunk, hogy soft pelleteink rendkívül kelendők. Előszeretettel használják rövid, methodos szerelékeknél, de sokszor kaptunk visszajelzést vízközti fogásokról is. Állagát tekintve univerzális csali, hiszen bírja a nagy dobástávolságot, 8-10-es méretű horgot is megemel. Más csalikkal kombinálva fogós „szendvicseket” készíthetünk belőle. A Bloody Balance pelletek különböző méretben és színben készültek, ezek mindegyike elemelkedik a fenéktől, miközben az ízesítésnek megfelelő szín- és aromakiáramlás segít a halaknak a horog mielőbbi megtalálásában. Nagyon sok megkeresést és ötletet kaptunk az idei évre. Nem volt egyszerű kiokoskodni újabb etetőanyagot, ami méltó a Timár Mix névhez. Eddig hiányzott a választékból és számunkra is elsőre meghökkentő volt, hogy mennyien is szeretnének busát fogni. Idéntől ezért kimondottan busára készült etetőanyag kerül forgalomba 1 és 3 kg-os kiszerelésben. A pénztárcabarát etetőanyagok sorát még egy folyóvízi, nagy szemcsés Big Cheese keverékkel bővítettük.

Mielőtt rátérnénk a kiegészítőkre még néhány újdonság a csalik témaköréből. A már meglévő fluo pop-up bojlik mellé készítettünk egy kis kiszerelésű, 7-11 mm-es méretűt is, amely mind ízvilágában, mind pedig állagában eltér az eddigitől. Várhatóan az év közepétől előre kifúrt változatban is elérhető lesz.

A horgászatra szánt időnk véges, így egyre többen kedvelik az időhatékony megoldásokat. Nekik kedvezünk a 3 az 1-ben pelletboxainkkal.  A doboz tartalmaz 600 g színes, ízesített pelletet + 600 g darált magokat 600 ml aromában. Előkészítése roppant egyszerű. A lezacskózott aroma–mag keveréket hozzákeverjük a pellethez és néhány perc elteltével már gyúrhatjuk is kosarunkba. Főként ponty és amur horgászatánál használható eredményesen.

A kiegészítők elkészítésénél főként a feederes horgászoknak kedvezünk. Egyszerű, de nagyszerű feederkosarakat válogattunk össze idei kollekciónkba, amelyek várhatóan megkönnyítik a keverékek bejuttatását és a halfogást. Cserélhető súlyokkal láttunk el egy távdobásra alkalmas feederkosarat, és mini és midi méretű műanyag kosarak is forgalomba kerülnek. Természetesen ezek mind ott lesznek már a kiállításokon és várhatóan utána a boltokban is elérhető lesz.

Fontos változás az idei évben! Bojlis vonalunk teljes megújuláson megy keresztül. 2017-től MBaits néven új köntösbe kerül és a beltartalom is jelentősen változik. Csapatunk új bojlis horgászokkal bővült és az ő szakértelmük számunkra is meggyőző volt. Az eredmény biztosan el fogja nyerni vevőink tetszését. Pár példa ízelítőként: frissen konzervált bojlik és főtt magok, csalizó bojlik…

Horgásztársainkat további újdonságokkal várjuk a kiállításokon, illetve látogassanak el a webáruházunkba is.